TABLODA-KANVAS TABLO

21.7.17



  Herkese merhabalar. 4 Mart 2017 Cumartesi günü gerçekleşen blogger etkinliğimizde sponsor olan firmalardan biri olan Tabloda.com bizlere bu harika tablolardan yolladı. Üstelik tablo seçimimizi de bizlere bıraktılar. Bu jestlerinden dolayı kendilerine teşekkür ederim. Peki nedir bu kanvas tablo ?
  Kanvas tabloların çok fazla kullanım alanı bulunuyor. Ve birçok model barındırıyor. İstediğiniz zevk ve tarza göre olan Kanvas Tabloyu Tabloda.com adresinden sipariş verebilirsiniz. Kullanılan malzeme açısından da farkını ortaya koyuyor bu tablolar. Ayrıca derseniz ki 'Ben bu resimleri beğenmedim'  Tabloda yine mükemmel bir fırsat sunuyor sizlere. Kendinize ait bir resmi yine Kanvas Tablo haline dönüştürüyorlar. Buna extra olarak da tablonuzu istediğiniz boyutta seçebiliyorsunuz. 50 Tl üzerine ise kargo ücreti ödemiyorsunuz.


  İşte buda benim zevkime göre seçtiğim kanvas tablo ise aşağıda görselini gördüğünüz tablo. Ben tablo seçenekleri arasından bunu tercih ettim. Çünkü içerisinde bence çok derin anlamlar yüklü. Ve bu gizem de benim çok dikkatimi çekti. Açıkçası her bakanın çok farklı anlamlar çıkarabileceğini düşünüyorum. Ve ileride evimde bir köşeye, duvara astığımda bakanın soracağından da hiç şüphem yok. Bu sebepten de benim tercihim bu tablo oldu. 


 
Siteye bakmanızı öneriyorum. Çünkü eminim ki o tablolar arasında da sizin zevkinizi yansıtacak bir tablo mutlaka vardır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS