SLEEK STORM FAR PALETİ

21.7.17



  Herkese merhabalar. Sizlere bugün şahane bir palet ile geldim. Bir süredir elimde bulunan sleek markasına ait bu far paletini gerçekten çok severek kullanıyorum. Biliyorsunuz ki Sleek gratislerde bulunuyor. Ve sleek bir İngiltere markası. Ülkemize geleli de çok olmadı açıkçası. Bundan öncesinde ülkemizde yokken satışı yapılıyordu. Çoğu instagram hesabı bu markaya ait ürünlerin satışını yapıyordu. Ülkemize gelmesi gerçekten çok iyi oldu. Bu markaya ait birçok ürünü merak ediyordum. Markaya ait de en çok merak edilen ürünlerin başında far paletleri geliyor. Benim de en çok merak ettiğim ürünlerinden olan paletlerinden indirimde fırsatı kaçırmayıp aldım. Aslında en merak ettiğim başka bir paletti fakat gratis indiriminde mağazada ürün bulmak pek mümkün olmuyor. Bu sebepten farklı paletlerinden aldım. Benim aldıklarım iki adetti. Bugün sizlerle birincisi olan bu paleti inceleyeceğiz. Daha sonrasında ise diğer paletin incelemesini de buraya ekleyeceğim. Şimdi ilk paletin incelemesine başlayabiliriz.



  Öncelikle paletin pigmentasyonuna değinelim istiyorum. Paletin pigmentasyonu gerçekten tek kelimeyle muhteşem. Renklerini gerçekte tek hamle ile veriyor. Bu da benim gönlümü çaldı. Altta gördüğünüz swatchlarda baz kullanılmamıştır. Makyajınızı yaparken baz kullanırsanız burada görünen pigmenastonu arttırabilirsiniz. Gün içersinde makyaj yaptığımda akşama kadar dayanandığını söyleyebilirim. Palet içerisinde hem ışıltılı hem de mat renkler var. Fakat ışıltılı renkler mat renklere göre daha fazla. Üç adet mat renk, 9 adet ışıltılı renk mevcut. Ben şahsen ışıltılı renkleri kullanmayı daha çok seviyorum. Ki zaten yaz da geliyorken ışıltılı renkler daha çok tercih ediliyor. Farlar ile günlük ve gece makyajları yapılabilir. Her iki makyaj içinde uygun farlar içeriyor.

  Paletin ambalajına değinecek olursak ta; Ambalajı profesyonel şekilde hazırlanmış. Ben ilk aldığımda açmakta zorlandım. Kabı çok sağlam. Kabının sağlam olması seyahatler için aranan özellikler arasında. Bu sebepten de ambalajı çok kullanışlı. Fiyatı 50TL diye biliyorum. Fakat indirimde 30 TL’ye kadar düşüyor. Eğer indirimde görürseniz bir şans vermenizi öneririm.

  Sleek markasına ait başka merak ettiğim ürünler elbetteki var. Bunların başında tabiki far paletlerinden Sunset isimli far paleti var. İlk olarak onu almak istiyordum fakat dediğim gibi indirimlerde bulmak biraz zorlaşıyor. Markaya ait başka ürün ise aydınlatıcı paletleri var. Bunlarda yine benim aklıma takılan ürünler arasında. Eğer şehrinizde Sleek markası bulunuyorsa bu markaya ait birçok ürüne bakmalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS