PASTEL DAYLONG LİKİT MAT RUJ

21.7.17



Herkese merhabalar. Bugün likit mat ruj serisine devam etmek istedim. Likit mat ruj denince akla ilk gelen marka tartışmasız tabiki de Pastel. Bugün de sizlere pastelin çıkarmış olduğu likit mat rujlardan elimde olanlardan bahsetmek istedim.





Likit mat ruj serilerinin arasında en iyi marka bence pastel. Çünkü formülasyon olarak en iyi mat rujları yaptılar. Opaklık ve kalıcılık konusunda şuan bende bir numaradalar. Halada seriye yeni renkler eklenmeye devam ediyor. Likit mat rujlarda yemek yedikçe içte silinmeler elbette ki olabilir. Bu olası durum ve olmayan ruj şimdiye kadar rastlamadım desem yeridir. 


Numaraları Sırasyla 22-30-11-26-17


  Ambalaj konusunda bence gayet başarılı. Ürün akma falan hiç yapmadı. Kapağı oldukça sağlam. Ruj rengini ambalajın dışından anlamakta çok mümkün. Ürünün fırçası kolay uygulama sağlıyor. Aynı zamanda sürdükten 20-30 saniye sonrasında ruj dudağınızda kuruyor. Genellikle koyu renkte 2 kat uygulamakta yarar var. Çünkü tam opak bir görüntü yakalamak bence 2. Katta oluyor. Rujlar genel anlamda bu şekilde. Ben bu markayı sevdim. Başka likit mat rujlarda denedim ama hiçbir şekilde pasteldeki görüntüyü yakalayamadım. Çünkü ya tam kurumuyor ya da tam olarak yapış yapış olmayan durumunu yakalayamıyorum. O yüzden pastelden iyisi çıkana kadar şuanda pastel :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS