LİPMAX LİKİT MAT RUJ NO:02

20.7.17



  Herkese merhabalar. Uzun süredir buralarda yoktum. Ama artık tamamen aranıza döndüm. Bugün sizlere bir firma gönderisi olan ruju tanıtmak ruj hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Belki bir çoğunuz instagram üzerinde görmüş olabilirsiniz. Fakat görmeyenleriniz vardır diye düşünerekten blog yazısı hazırlamak istedim. Gelelim ürüne;


 Ürün lipmax firmasına ait bir likit mat ruj. Rengi tam benim istediğim ton. Gerçekten ruj koleksiyonumda olmasını istediğim renklerden bir tanesi. Zaten tam bir ruj hastası olaraktan her ton (absürt olmayan) renk rujum bulunuyor. Ama tabikide bitirmek imkansız onca rujum olduğu için hangi birini bitireceğim :)




 

  Rujun bir diğer özelliği ise kalıcılığı. Gerçekten likit mat rujlar bence en önemli özelliklerden ve aranması gereken özelliklerden bir tanesi. Bu rujun kalıcılığını ben çok sevdim. Ruju sürdüğünüzde hafif bir karıncalanma hissi oluşuyor. Bu da rujun bir diğer etkisi diyebiliriz. Ruj hafifte olsa dolgunlaştırma özelliği gösteriyor. Tabi bu dolgunlaştırma denince abartı bir şey aklınıza gelmesin. Dediğim gibi çok hafif bir etkisi oluyor. Bende ki ürünün 02 Soft numaralı ruju. Bu ruj serisine ait toplamda 10 adet renk bulunuyor. Tek katta belki örtücülük alamayabilirsiniz. Fakat ikinci katta gerçekten istediğiniz renge ulaşacağınızı düşünüyorum. Genel olarak ben bu rujların yapılarını, kalıcılığını ve renk skalasını sevdim. Gönül rahatlığı ile ürünü temiz edebilirsiniz. Fiyatlarını maalesef ki bilmiyorum ama firmaya ait linki aşağıya bırakıyor olacağım. Oradan firma ile iletişime geçebilirsiniz.
  Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize cici bakın :)


 FİRMAYA AİT İNTERNET SAYFASI: https://lipmaxruj.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS