GÜLSUYUNUN CİLDE FAYDALARI

22.7.17


  Herkese merhabalar. Bugün hepimizin az çok bildiği bir konuya değinmek istiyorum. Hepimizin hayatında olan gülsuyunun faydalarını anlatmak istedim sizlere. Eminim ki az çok bilgi sahibisiniz. Ama hem bloğumda bulunsun istedim hem de belki bilmeyenleriniz vardır. O zaman hemen konuya geçelim.


  Şu sıralar gerçekten oldukça fazla revaçta gülsuyu. Sebebi ise gerçekten kimyasal içerikli olmaması. Zaten geçmişte de annelerimiz, nenelerimiz de gülsuyunu kullanıyorlarmış. Gerçekten temiz içerikli ve doğal olması ile bilinen cilt bakım ürünü kendisi. Saf ve katkısız olması da cabası. Gülsuyunun çok fazla bir etkisi var. Gelin şimdi de bunlara değinelim.



 Gülsuyunun yatıştırıcı özelliği vardır. Peki bu ne demek? Hassas ciltlerde herhangi bir ürün kullanım sonucu hemen bir kızarma söz konusudur. Bende bu durumdan mustarip biri olaraktan. Deneyimledim ve deneyimimi paylaşıyorum. Kesinlikle yatıştırıyor.

Gülsuyu cildi temizlemek konusunda gerçekten çok başarılı bir ürün.
  Özellikle cildiniz mat bir görüntüye sahip ise ve siz cildinizin parlamasını istiyorsanız gülsuyu tam sizlik.
   Aynı zamanda gülsuyunu tonik olarak kullanabilirsiniz. Gerçekten herhangi bir gün makyajını temizledikten sonra tonikle üzerinden geçmek yerine gülsuyu ile yaparsanız ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız. Çünkü dediğim gibi gülsuyunu gayet güzel tonik olarak kullanabilirsiniz. Gülsuyu ile kirlenmiş, tıkanmış üst tabakayı temizlemiş olacaksınız. Bunu yaptığınız taktirde de siyah nokta oluşumunu en aza indirgemiş olacaksınız. Ayrıca gülsuyunun yağ dengesini ayarladığını da söylemeden geçmek istemiyorum. Neme ihtiyacı olan bir cilde sahipseniz sizin nem ihtiyacınızı da karşılayabilecek bir ürün. Bu sayede yağ oranınızı aşağı çeker.

Yani özetlemek gerekirse gülsuyunu şu 4 şekilde kullanabiliriz;

  • Cildi temizlemek için
  • Tonik olarak kullanabilirsiniz
  • Nemlendirmek için
  • Makyajı temizlemek için


  Son olarakta eğer akneli bir cilde sahipseniz, gülsuyunu kullanarak aknelerinin alevini yani aktif olan aknelerinizi dindirmek ve bir nebze de olsa hafifletmek istiyorsanız gülsuyunu kullanabilirsiniz. Bir yazımın daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Umarım sizlere faydalı bir yazı olmuştur. Ve yazmış olduğum bilgileri kullanarak çok iyi sonuçlar alabilirsiniz. Kendinize cici bakın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.


6 yorum:

  1. Ben genelde gul suyunu tonik olarak kullaniyorum.Kimyasal icermemesi bencede cok onemli cilt sonucta bu✌Guzel bir yazi💕..Sevgiler🙋🙋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Cilt aşırı önemli bence de. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Kimyasal içermeyen ve şahane kokan bir ürün gerçekten gül suyu <3 Çok faydalı bir yazı olmuş, emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. 1 hafta boyunca her gece yüzümü gül suyu ile temizlemem sonucunda, ablamın gördüğünde ne kullanıyorsun demesi benim gül suyu sevdamı başlatmış bulundu. Yazı için teşekkürler çok iyi düşünmüşsünüz, herkesin denemesi gerek çünkü.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sonucu çok etkili bir ürün :)

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS