SİVİLCE TEDAVİM

15.4.17



   


   Herkese merhabalar. Bugün sizlere kendim ile ilgili olan bir problemimden ve bu probleme nasıl çözüm bulduğumdan uzun uzun bahsetmek istiyorum. 



   Şimdi herkesin problemi olan bu sivilce bende de çok şiddetli derecede mevcuttu. Yüzümde birçok aktif sivilce vardı. Aktif sivilcelerin yanı sıra geçmiş fakat iz bırakmış sivilcelerimde vardı. Geçirmek için birçok yolu denedim. İnternetten araştırıp neler iyi gelir neler iyi gelmez bunlar hakkında detaylı araştırmalar yapıp bilgi topladım. Bu bilgiler sonucunda yapmadığım maske kalmadı. Limon iyi gelirmiş, zerdeçal işe yararmış vs. vs. bunun gibi daha nicesi internette mevcut. Bende bunları denedim fakat hiçbir yanıt alamadım. Aksine sanırım daha da artmalarına sebep oldum. Artık bir özel günde bile çok yoğun makyaj yapmama rağmen kapatamıyordum sivilcelerimi. Sonrasında pes ettim ve cildiyeciye gitmeye karar verdim. Bundan öncede iki kere cildiyeciye gitmiştim. Antibiyotik ile geçer dendi fakat kullanmama rağmen bıraktığım anda yine aynı döngü devam etti. Yaklaşık 6 ay da antibiyotik kullandım bu süreçte. Bu seferki gittiğimde direkt olarak antibiyotik değil de Roaccutane istedim. Cildiyecim onu değil fakat Zoretanin isimli ilacı vereceğini söyledi. Süreç yaklaşık 7 ay sürecek dedi. Sürekli kontrollerimin olacağını ve kan testleri yaptıracağımı düzenli olarak gelmem gerektiğini söyledi. Bende her şeye tamam deyip tedaviye başladım. İlk ay kan testi yaptırdım ona uygun ilacımı verdi ve kullanmaya başladım. İlaç ilk zamanlardan bile etki göstermeye başladı. Sivilcelerim kuruyup dökülmeye başladı. Cildimde özellikle dudak çevremde yavaştan kuruluklar başladı. 2. Ayda yine aynı şekilde devam etti. Fakat kuruluklar etkisini daha da arttırmaya başladı. Fakat bunun dışında herhangi bir başka yan etki olmadı. 3.ayıda bu şekilde atlattım. Şuan 4.aydayım ilacım değişti. Zoretanin maalesef şuanda üretimi yokmuş ve roacctune geçiş yaptım. Bu ilaç beni biraz korkuttu çünkü adına çok fazla şey yazılıp çiziliyordu. Ama size şunu söylim eğer bu tedaviye başlamak istiyorsanız, internette yazılan şeyleri kulak arkası etmeniz gerekli. Çünkü gerçekten ilacı çok abartıyorlar. Kişiden kişiye tabiki değişkenlik gösterir bu yan etkiler. Ama siz sonunda güzel bir cilde sahip olacağınızı göz önünde bulundurarak bu tedaviyi çok iyi bir şekilde atlatabilirsiniz diye düşünüyorum. Benim şuanda cildimde aktif sivilcem kalmadı. 4 ayda sivilcelerinizden kurtulmuş oluyorsunuz. Fakat tedavi yine devam ediyor. Çünkü sivilcelerimin bırakmış olduğu izler var. Bu izler içinde leke geçirici ilaç kullanmak durumundayım. Bu da 2-3 ay kullanılması gereken ilaçlardan. Bu sebepten de tedavi 7 aya uzuyor. Umarım yazım faydalı olmuştur. Tedavi sonucunda da bu şekilde uzun bir yazı yazmayı düşünüyorum. Eğer aklınıza takılan sorular varsa bana e-mail yoluyla ya da yorum kısmından sorunuzu iletebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS