HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI NERELERDE KULLANILIR? NE İŞE YARAR?

10.4.17


  Herkese merhabalar. Bugün sizlere bahsetmek istediğim konu Hindistan cevizi yağı. Hepimizin bildiği bir konu aslında bu konu. Fakat çoğunluğun bildiği şey sanırım saç üzerine bakım yapıldığı yada kullanıldığı. Fakat bu yağın sadece saç üzerinde değil birçok alanda kullanımı olduğunu anlatmak bunlardan bahsetmek istiyorum. Hindistan cevizi yağı normal raflarda bazen donuk bazen de sıvık halde bulunabiliyor. Bunun sebebi sıcaklığa göre hal almasından kaynaklanıyor. Yani donuk da olsa sıvık da olsa yağ aynı yağ. Ellinize aldığınızda elinizin ısısı ile hemen sıvık hale dönüşen bir yağ. Kullanım alanlarını ise aşağıya maddeler halinde yazıyorum.



SAÇ BAKIMI
  Hindistan cevizi yağının en çok kullanılan alanı sanırım saç. Hindistan cevizi yağı derinlemesine bakım yapan bir yağdır. Bir miktar Hindistan cevizi yağını ellerinize alıp saç diplerine uyguladıktan sonra ister bir saat isterseniz de bir gece bekletip yıkayabilirsiniz. Bunu yapmamızda ki amaç yıpranmış ve canlılığını yitirmiş saçları canlandırıyor olmasıdır.
MAKYAJ TEMİZLEYİCİ
  Hindistan cevizi yağı çok iyi bir makyaj temizleyicisidir. Pamuğa bir miktar alıp yavaş hareketler ile makyajınızı çıkarabilirsiniz. Gerçekten de muhteşem şekilde makyajı çıkarıyor.

GÖZ KREMİ
  Yüzümüzdeki en hassas bölge göz altlarımızdır. Makyajda da en çok bence göz çevrelerimiz ile uğraşıyoruz. Bu da yine (benim görüşüm) göz çevremizi çok fazla yoruyor. Bu sebepten de göz altlarımız için bakım yapmak çok önemli. Yine bu bakımı da Hindistan cevizi yağından karşılayabilirsiniz. Çünkü çok iyi bir nemlendirici krem görevi görüyor.

DUDAK KREMİ
  Çatlamış dudaklara sahipseniz (benim gibi) Hindistan cevizi yağı ile bu sorununuza da son verebilirsiniz. Ben genellikle Hindistan cevizi yağını bu aşamada da çok kullanıyorum. Çünkü gerçekten nemi tutması açısından çok beğeniyorum.

TIRNAK BAKIMI
  Ben tırnakları ile çok uğraşan biriyim. Ve tırnak bakımım benim için aşırı önemli. Tırnaklarım katman katman soyuluyor. Buna çözüm olarak başvurduğum ürünler arasında Hindistan cevizi yağı geliyor. Ayrıca tırnak etleriniz sert ise yumuşatma işlevini de çok beğeneceksiniz.

YEMEKLERDE
  Evet yanlış okumadınız. Hindistan cevizi yağı yemeklerde de kullanıma uygun bir yağ.

NEMLENDİRİCİ
  Son olarak ta değinmek isteyim nokta nemlendirici özelliği olması. Aslında göz kremi dudak kremi diye bahsettiğimde de nemlendirmesinden söz ettik. Fakat sadece bu alanlarla da nemlendirme özelliği elbette ki yok. Vücut içinde güzel bir nemlendirici.

   Benim değineceğim noktalar bu kadar. Aslında daha birçok alanda kullanımı mevcut ama yazıyı uzatmamak adına bunları ele aldım. Saç elektriklenmesinde, güneş yağı olarak, fırça temizliği vs. diye daha kullanım alanı mevcut. Eğer ki merak ettiğiniz kullanım alanı varsa yorum kısmında sorularınızı sorabilirsiniz. Bir sonraki yazım da görüşmek dileğiyle.Hoşçakalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS