FARMASİ TENDER BLUSH ON

2.4.17



   Herkese merhabalar. Uzun zamandır yazı yayınlayamıyordum. Şimdi tekrar buradayım. Bugün sizlere farmasi markasına ait bir allıktan bahsetmek istiyorum. Farmasi markası ile yaklaşık 3-4 aydır tanışıyorum. Avon gibi katalog üzerinden sipariş verebiliyorsunuz. Bende ürünlerini yeni yeni deniyorum. Bu tanışmam da bu allık sayesinde oldu. İnstagramda birçok kişide denk gelince bende denemek istedim. Ve hemen sipariş verdim. Benim aldığım numara 09 numarası. Çok güzel bir turuncu, şeftali tonu. Kendimde beyaz tenli olduğum için şeftali tonlu allıkları kendime çok yakıştırıyorum. Bu sebepten de benim tercihim şeftali tonludan yana oldu. 



   Allığın pigmentasyonu gerçekten çok başarılı. Aşağıda ki görselde parmak swatchını görebilirsiniz.
Uygulama sırasında dikkatli uygulama yapılmasını öneririm. Dağıtırken de gerçekten çok kolay dağıtılabilen bir allık. Bu sebepten de çok tercih ettiğim allıklar arasında kendisi. Her toz ürün gibi maalesef ki tozutma yapıyor. Ama hangi toz ürün tozutmuyor ki diyerekten buna çok takılmıyorum.  Allık mat görünüyor fakat çok dikkatli inceleme yapıldığında içerisinde hafif ışıltılar olduğunu görebilirsiniz. Ancak bu ışıltılar yüzde hiçbir şekilde belli olmuyor. Bu yüzden de yine mat allık denebilir. Her allık gibi elbette ki gün içerisinde tazeleme yapmak gerekiyor. Kalıcılıkları hakkında gün boyu kalıyor diyemem. Makyaj sabitleme spreyi kullanıldığında belki bir nebze daha kalıcığı arttırılabilir diye düşünüyorum. Fiyat açısından da uygun fiyatlı olarak görüyorum. Ben indirimde 10 TL’ye almıştım. Eğer indirimlerde yakalayabilirseniz kaçırmayın derim. Hem de seyahatlerde çantada yer kaplamayacak ürünler tercih ederiz. Bu açıdan bakıldığında da kesinlikle ambalajı hem ufak hem de kullanışlı. Markanın diğer allıklarına da bakmayı düşünüyorum. Çünkü gerçekten tonları ve yapıları mükemmel.






   Ayrıca biz bazı ürünleri amacı dışında kullanmayı da çok severiz. Bu allığı far olarakta kullanabilirsiniz. Şahsen ben onu da yapıyorum. Katlanma bölgesi için çok güzel bir turuncu rengi.

   Eğer ki farmasiden sipariş vermek istiyorsanız veya merak ettiğiniz ürünler varsa şuan kendim de satışını yapıyorum. Benimle e-mail yoluyla iletişime geçebilirsiniz. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS