Ecotools Göz Fırçaları

30.10.16

Merhabalar herhalde bu fırçaları bilmeyeniniz kalmamıştır. Bende aldığımdan beri çok severek kullandığım far fırçalarımdan sizlere bahsetmek istiyorum. Fırçaları incelerken ise tek tek anlatmak istedim.

Haydi gelin birlikte Ecotools fırçalarını incelemeye başlayalım.



Large Eye: Farı tüm göz kapağına uygulama yapmak için ideal bir fırça. Bu fırça karıştırma fırçası için pekte uygun değil. Çünkü baş kısmı oldukça geniş bir fırça. Ben bu fırçayı genellikle tek far sürüp çıkacağım zaman ya da brulee isimli farı uygulamak için kullanıyorum. 



Angled Crease: Gözün katlanma bölgesine uygulamada oldukça uygun. Eğik uçlu olmasıda bir avantaj. Uygulanması zor alanlarada uygulama yapabiliyorum. Katlanma bölgesinde karıştırma yapma konusunda da başarılı görüyorum.


Highlighting: Adı aydınlatıcı uygulamak için yazılmış olsa bile bence bu tam bir karıştırma fırçası. Farları karıştırmada çok başarılı bir fırça. Katlanma bölgesi için ise oldukça ideal. Ne çok büyük ne de çok ufak. Uç kısımlara doğru tombullaşması da benim bir fırçada aradığım nokta. Fakat bu fırça tek olarak satılmıyor. Tek olarak satılsa bütün fırçalarım bu fırçadan oluşurdu. Sadece setin içerisinde bulunuyor.



Petite Eye Shading: Bu fırçayı ise küçük bölgelere uygulama yapmak için kullanıyorum. Ve bu fırçadan başka görmedim. Ufak rötuşlar için kullanılabilecek mükemmel bir fırça.


Smudge: Daha doğal görüntü yaratmak için farı veya kalemi dağıtmak için veya kirpik diplerine farı uygulamak için kullandığım fırçadır kendisi. Ayrıca göz pınarlarıma aydınlatıcı sürmek için de bunu kullanıyorum.

Kısacası ben Ecotools fırçalarını çok severek kullanıyorum. Birçok kez yıkamama rağmen hiçbir şekilde kıl dökme yapmadı. Ben Migros indiriminden 25 TL gibi bir fiyata almıştım. %50 indirim vardı ben alırken. Yani fırçaların normal fiyatı 50 TL. Kesinlikle fırça arayışındaysanız bu fırçaları tavsiye ediyorum. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..Sevgiyle kalın..


İnstagram adresim için TIKLA!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS