NYC IndividualEyes Far Paleti

1.8.16

     Yeniden merhebalar :) Bloğumda bir far paletinden bahsetmediğimi fark edip elimin hep gittiği far paletinden bahsetmek istedim. Elbette ki New York Color markasını duymayan kalmamıştır. Benim makyaj dolabımda bulunan far paleti ise aşağıda resmini gördüğünüz ürün. Aslına bakılırsa NYC farları pek sevilmez. Bunun sebebi tahmin etmek zor olmasa gerek pigmentasyon sorunu. Bendeki far paleti de diğerleri gibi tozutma çok fazla yapıyor. Bu sebepten dolayıda sevilmediğini çok gördüm.

    Resimde gördüğünüz gibi far paletinin yanında primer, gel liner ve illuminator (aydınlatıcı) bulunuyor. Far paletinin yanında böyle bir ürün bulunması benim çok hoşuma gitti. Palet içerisinde bulunan primer ile far uyguladığınızda aslında pigmentasyonunun iyi olduğunu gözlemliyorsunuz. 

 

      Ben bu far paletini çok severek kullanıyorum. Farların tozutmasından şimdiye kadar şikayetçi olmadım. Genel anlamda farın renkleri hoşuma gittiğinden elim hep bu palete gidiyor makyajımda. Ve çoğu bloggerin makyaj dolabındada olan bir ürün. 

İnstagram Adresim İçin TIKLA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS