MİXUP! SULPHUR TIRNAK BAKIM YAĞI

19.7.16

Herkese yeniden merhabalar :)    Bugün bahsetmek istediğim ürün tırnaklar için olucak. Ben oje sürmeyi çok seven biri olarak yaklaşık 1 ay kadar oje süremedim. Bunun sebebi tırnaklarımın kırılması ve üzerinden katmanlara ayrılmasıydı. Bir süre tırnak sertleştirici ürün kullandım. Daha sonra ise bu ürünün adını duydum. Denemediğim bakım kalmamıştı bir de bunu denemek istedim. Ve bu ürünle tanıştıktan sonra tırnaklarım kırılmamaya ve hızlı uzamaya başladı. 




Ürünün vaad ettikleri şu şekilde;

 
  • Tırnakların daha hızlı uzamasını sağlar.
  • Vitamin takviyesi ile kütikülleri besler, renk dengesini sağlar.
  • Cildi yumuşatır, nem dengesi sağlar.
  • İçerdiği mentol sayesinde el ve ayaktaki istenmeyen kokuları giderir. 



  Emilimi için yaklaşık yarım saat beklemek gerekiyor. Daha sonra kalanı ellere masaj yaparak yayıyorum. Koku hassasiyeti olanlar için biraz ağır bir kokusu bulunuyor. Bunun sebebi içerisinde ki mentolden kaynaklanıyor. Fakat güzel tırnaklara sahip olayım derseniz bu kokuya katlanılabilir. Bu ürünü bulmak için Migrosa bakabilirsiniz. Ben oradan almıştım. Normal fiyatı 15 Tl fakat indirimlerde yarıya düşüyor. Tırnaklarım için vazgeçmeyeceğim bir nemlendirici. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Alın aldırın derim arkadaşlar :) 



Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiyle kalın :)

İnstagram adresim için TIKLA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS