H&M FACE PALETTE İNCELEMESİ

26.7.16

    Herkese tekrardan merhabalar :) Bir kaç gündür hangi ürünümü yazsam diye düşünürken aklıma birden elimden düşürmediğim bu tatlış paletim geldi. Çok uzun süredir kullanıyorum. Ve farkettim ki ne instagramda ne de burda yorumlamadım. Ve hemen bir yazı yazmayı düşündüm. 









   Bu allığı aldım alalı sürekli elim buna gidiyor. Resimde de gördüğünüz gibi bronzer, allık ve higlighterdan oluşuyor. Ve şu sıralar H&M'min bu paleti ülkemize yeni gelen Sleek markasının paletine benzerliği ile gündemde. Ayrıca higlighteri The Balm'ın Mary-Lou Manizer'ına da çok benziyor. Daha ne olsun bu palette yok yok vallahi.  Ben kalıcılıklarını çok sevdim. Ürünün pigmentasyonuda oldukça başarılı. Fiyatıda çok uygun. H&M mağazalarında 14.90TL'ye satılıyor. Bu kaliteye göre bu fiyat baya uygun geldi. Eğer hala makyaj koleksiyonunuzda bu tarz bir ürün yoksa ve almayı düşünüyorsanız bu tatlış ürüne bir şans vermenizi öneririm. 



 Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :) Sevgiyle kalın..


 İnstagram Adresim İçin TIKLA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS